HET KOMT NIET VANZELF

DESIGN - PROTOTYPING

Design

MERK

Merkwaarde

Als de marketingpropositie klopt, zal design voor meer groei en meer resultaat zorgen. Bouwen aan merkbekendheid is investeren in design en levert meer klanten en meer omzet op. Immers je moet eerst in beeld zijn om tot zaken te komen. Een sterk merk is een onderscheidende aanjager van omzet.

IDENTITEIT

Identiteit

CoolBlue is een schoolvoorbeeld van een bedrijf, dat investeert in de kracht van design en daar de resultaten van plukt. De CoolBlue bezorgservice is een uniek marketinginstrument,dat net als iedere stap in de klantreis een drager is van de merkidentiteit. Dus zijn niet alleen de voertuigen, maar zelfs de verzendverpakking in stijl uitgevoerd.

STIJL

Communicatiestijl

Een uitgekiende strategie, die de meerwaarde van iedere zending onderstreept. De heldere communicatie plus het kenmerkende CoolBlue-blauw bevestigen kwaliteit en klanttevredenheid. Een communicatiestijl versterkt de identiteit met design, fotografie, kleur- en taalgebruik. Voor een sterk merk moet je aan het werk!